Support Engineer

Omschrijving

Bij ons kan je terecht als je je ICT-carrière een flinke duw in de rug wil geven. Wij  luisteren naar je verwachtingen, geven je loopbaanadvies en stippelen samen je carrière uit.


Momenteel zijn we op zoek naar meerdere Support Engineers  die onze klanten remote ondersteunen. 


Is dit de job die jij zoekt?


Taakomschrijving :


Je maakt deel uit van de Service Desk-afdeling. Daarin sta je in voor het creëren, coördineren en opvolgen van inkomende incidenten en/of vragen van interne en externe klanten. Je lost mee technische problemen op en zorgt voor een proactieve monitoring van de systemen. Je beheert de updates en patches van allerlei platformen en voert upgrades uit waar nodig. Je maakt deel uit van onze Service Desk-afdeling.


  • Je zorgt dat de aanvragen efficiënt en kwaliteitsvol worden verwerkt via de verschillende systemen
  • Je informeert de klant over de stand van zaken van zijn aanvraag en over de oplossing van zijn incident
  • Je volgt op dat interne processen en uit te voeren interventies verlopen zoals bepaald in de werkinstructies
  • Je staat mee in voor het opvolgen van herstellingswerken op het terrein
  • Je volgt de afhandeling van de vraag van de klant op en escaleert indien nodig
  • Je signaleert weerkerende problemen
  • Je staat in voor het verzorgen van een correcte dispatching naar verschillende diensten
  • Je werkt specifieke taken uit
  • Je helpt je collega’s, voor 100% tevreden eindklanten

Kan onze klant ook bij jou terecht ?


Wat bieden we je?


EuroSys is een bruisende onderneming van enthousiaste doeners die elkaar stimuleren en versterken. Je komt terecht in een dynamisch team waar we mikken op kwaliteit en toegevoegde waarde en waar ook ruimte is voor plezier. Bij ons werken is vanaf dag één werken aan persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt talrijke uitdagingen en eigen verantwoordelijkheden. We bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur en een loon volgens ervaring en kunnen.


EuroSys biedt jou tevens een boeiende job ter ondersteuning van een brede waaier aan klanten. Ons intern HR team staat garant voor een persoonlijke opvolging, professionele coaching en reële opleidingskansen. We zorgen ervoor dat je samen met ons kan groeien en je talenten kan ontwikkelen en inzetten op een gepast project. Bij ons kom je terecht in een bedrijf met aandacht voor het individu.


  • Je mag regelmatig extra opleidingen en seminaries volgen zodat je een pro wordt in je werkdomein. 👌
  • Je krijgt een salarispakket met tal van extralegale voordelen, gebaseerd op jouw kennis en vaardigheden.
  • Extra’s zoals groeps- en hospitalisatieverzekering , SmartPhone📱 , gsm-abonnement, dagelijks verse soep 🍵 , thee, koffie en vers fruit 🍏  🍌 🍓 .
  • firmawagen 


Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt liefst een bachelor of master diploma in de computerwetenschappen.
  • min. 2 jaar ervaring als support engineer
  • We staan open voor gemotiveerde schoolverlaters
  • Je levert vanwege jouw accuraatheid hoge kwaliteit af
  • Klantvriendelijkheid is voor jou geen opgave maar een evidentie
  • Je hebt een hoog motivatieniveau en grote betrokkenheid voor de projecten
  • Je bent hands-on en gedreven 🙌

Kennis 


Voor deze job zijn we op zoek naar een support engineer die de expertise al in de vingers heeft. Je bent een vlotte communicator en hecht veel belang aan een correcte documentatie. Je bent uiteraard gedreven door ICT en houdt ervan je kennis voortdurend bij te schaven. Je spreekt zowel de taal van IT als die van de klant. Je hebt een can-do-mentaliteit en je pakt problemen aan bij de kern.