Support Engineer

Omschrijving

Bij ons kan je terecht als je je ICT-carrière een flinke duw in de rug wil geven. Wij  luisteren naar je verwachtingen, geven je loopbaanadvies en stippelen samen je carrière uit.


Momenteel zijn we op zoek naar meerdere Support Engineers  die onze klanten remote ondersteunen. 


Is dit de job die jij zoekt?


Taakomschrijving :


Je maakt deel uit van de Service Desk-afdeling. Daarin sta je in voor het creëren, coördineren en opvolgen van inkomende incidenten en/of vragen van interne en externe klanten. Je lost mee technische problemen op en zorgt voor een proactieve monitoring van de systemen. Je beheert de updates en patches van allerlei platformen en voert upgrades uit waar nodig. Je maakt deel uit van onze Service Desk-afdeling.


  • Je zorgt dat de aanvragen efficiënt en kwaliteitsvol worden verwerkt via de verschillende systemen
  • Je informeert de klant over de stand van zaken van zijn aanvraag en over de oplossing van zijn incident
  • Je volgt op dat interne processen en uit te voeren interventies verlopen zoals bepaald in de werkinstructies
  • Je staat mee in voor het opvolgen van herstellingswerken op het terrein
  • Je volgt de afhandeling van de vraag van de klant op en escaleert indien nodig
  • Je signaleert weerkerende problemen
  • Je staat in voor het verzorgen van een correcte dispatching naar verschillende diensten
  • Je werkt specifieke taken uit
  • Je helpt je collega’s, voor 100% tevreden eindklanten

Kan onze klant ook bij jou terecht ?


Wat bieden we je?


EuroSys is een warm en vooruitstrevend IT-bedrijf met oog voor mens en maatschappij.

Met ons team van enthousiaste doeners stimuleren we en versterken we elkaar om voor onze klanten gelukkige en veilige, digitale werkplekken te creëren.

Met EuroSys staan we voor:

  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Collegialiteit
  • Expertise
  • Kwaliteit

Je komt terecht in een dynamisch team waar we mikken op resultaten maar waar ook ruimte is voor plezier.
Bedrijven kunnen een fundamenteel verschil maken in het bouwen van een duurzame samenleving. Dat geloven wij bij EuroSys echt.
Wij geloven dat we, via onze medewerkers en die van onze klanten, kunnen bijdrage aan een betere wereld. Een duurzame wereld. Wij nemen onze verantwoordelijkheid op en hopen een voortrekkersrol te kunnen spelen in de strijd tegen armoede, in België en daarbuiten, en tegelijk te kunnen bijdragen aan een leefbare planeet voor de toekomst.
Bij ons werken is vanaf dag één werken aan een duurzamere samenleving. Je krijgt talrijke uitdagingen en eigen verantwoordelijkheden.
We bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur en een loon volgens ervaring en kunnen.

  • Je mag regelmatig extra opleidingen en seminaries volgen zodat je een pro wordt in je werkdomein 👌.
  • Je kan beschikken over een personal coach/trainer die je helpt met gezondheids- of sportieve doelstellingen; wij geloven dat een gezonde geest het best functioneert in een gezond lichaam 🤸‍♂️🚴‍♀️💪.
  • Mogelijkheid tot het structureel werken van thuis uit op basis van enkele dagen per week 🏡👨‍👨‍👦🐶.
  • Je krijgt een salarispakket met tal van extralegale voordelen, gebaseerd op jouw kennis en vaardigheden.
  • Extra’s zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, Tesla firmawagen 🚗, SmartPhone📱, gsm-abonnement, fancy laptop, dagelijks verse soep 🍵, thee, koffie en vers fruit 🍏🍌🍓.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt liefst een bachelor of master diploma in de computerwetenschappen.
  • min. 2 jaar ervaring als support engineer
  • We staan open voor gemotiveerde schoolverlaters
  • Je levert vanwege jouw accuraatheid hoge kwaliteit af
  • Klantvriendelijkheid is voor jou geen opgave maar een evidentie
  • Je hebt een hoog motivatieniveau en grote betrokkenheid voor de projecten
  • Je bent hands-on en gedreven 🙌

Kennis 


Voor deze job zijn we op zoek naar een support engineer die de expertise al in de vingers heeft. Je bent een vlotte communicator en hecht veel belang aan een correcte documentatie. Je bent uiteraard gedreven door ICT en houdt ervan je kennis voortdurend bij te schaven. Je spreekt zowel de taal van IT als die van de klant. Je hebt een can-do-mentaliteit en je pakt problemen aan bij de kern.