Customer Success Coördinator

Omschrijving

Ben jij administratief sterk met een gezonde interesse in ICT en boordevol goesting om deel uit te maken van een succesvol team? Wij luisteren graag naar je verwachtingen, geven je loopbaanadvies en stippelen samen met jou je carrière uit.

Wij zoeken een customer success coördinator voor een vaste betrekking in een fulltime dienstverband.


Is dit de job die jij zoekt?


Taakomschrijving :


Als customer success coördinator ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten bij incidenten.
Je maakt deel uit van ons ambitieus service desk team.

Je takenpakket als customer succes coördinator bestaat uit:

  • Vanuit ons kantoor te Houthalen of vanuit je werkplek thuis registreer je alle klantenvragen: je beantwoordt gemiddeld rond de 30 calls per dag, maar je doet ook de triage van e-mails. Vervolgens registreer je deze klantenvragen in ons systeem en wijs je deze toe aan de juiste teams. Indien nodig escaleer je volgens prioriteit en urgentie.
  • Je voert een aantal geplande of punctuele off-line taken uit.
  • Je voert een aantal repetitieve administratieve taken uit.

Kan onze klant ook bij jou terecht ?


Wat bieden we je?


EuroSys is een bruisende onderneming van enthousiaste doeners die elkaar stimuleren en versterken. Je komt terecht in een dynamisch team waar we mikken op kwaliteit en toegevoegde waarde en waar ook ruimte is voor plezier. Bij ons werken is vanaf dag één werken aan persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt talrijke uitdagingen en eigen verantwoordelijkheden. We bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur en een loon volgens ervaring en kunnen.


EuroSys biedt jou tevens een boeiende job ter ondersteuning van een brede waaier aan klanten. Ons intern HR team staat garant voor een persoonlijke opvolging, professionele coaching en reële opleidingskansen. We zorgen ervoor dat je samen met ons kan groeien en je talenten kan ontwikkelen en inzetten op een gepast project. Bij ons kom je terecht in een bedrijf met aandacht voor het individu.


  • Je mag regelmatig extra opleidingen en seminaries volgen zodat je een pro wordt in je werkdomein. 👌
  • Je krijgt een salarispakket met tal van extralegale voordelen, gebaseerd op jouw kennis en vaardigheden.
  • Extra’s zoals groeps- en hospitalisatieverzekering , SmartPhone📱 , gsm-abonnement, fancy laptop, dagelijks verse soep 🍵 , thee, koffie en vers fruit 🍏  🍌 🍓 .
  • Je kan beschikken over een personal coach/trainer die je helpt met gezondheids- of sportieve doelstellingen; wij geloven dat een gezonde geest het best functioneert in een gezond lichaam 🤸‍♂️🚴‍♀️💪
  • Mogelijkheid tot het structureel werken van thuis uit op basis van enkele dagen per week 🏡👨‍👨‍👦🐶


Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Goesting om te communiceren, zowel via telefoon als via mail, in het Nederlands en liefst ook in het Frans.
  • Je bent professioneel en vlot aan de telefoon. Je begeleidt klanten steeds met de nodige luisterbereidheid en servicegerichtheid.
  • Klantvriendelijkheid is voor jou geen opgave maar een evidentie
  • Je hebt een hoog motivatieniveau en grote betrokkenheid 💪
  • Je werkt op een gestructureerde en georganiseerde manier.
  • Je kan goed om met stress en bent flexibel ingesteld
  • Je levert vanwege jouw accuraatheid hoge kwaliteit af
  • ICT-kennis is een pluspunt maar geen vereiste. 🙌


Kennis 


  • Interesse voor ICT
  • Een goede kennis van het Nederlands is een must, Frans is een pluspunt.
  • Werkervaring met Dynamics NAV is een voordeel
  • Bachelor diploma